Shop Mobile More Submit  Join Login
Kingdom Hearts Spoofs-Ep.8 by Uzumaki-Akane-sama Kingdom Hearts Spoofs-Ep.8 by Uzumaki-Akane-sama
Hey everyone! I've decided that I have minor artist's block, but doing these comics seems to be helping a little bit ^^;. Hopefully it will be going away soon...because I'm addicted to drawing D8<!

Anyway! The story behind this one...we were still in Halloween Town in KHII, and this is where you just defeated Oogie (if I remember right), and he starts shaking and stuff and is like, "Why you...!" And then a while later (or sometime earlier, I can't remember), Santa's building starts smoking...so we joked that Oogie farted and that was what caused that giant puff of smoke to rise from Santa's house XDDD...RANDOM!

Hope you like it ;D!

Mediums used: Photoshop Elements 6 and a wacom tablet.
Add a Comment:
 
:icondayianimeaangel:
dayianimeaangel Featured By Owner Sep 6, 2010  Hobbyist Traditional Artist
what is that all about XD
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Sep 15, 2010  Student Filmographer
Just some jokes my friends and I came up with ;D.
Reply
:icondayianimeaangel:
dayianimeaangel Featured By Owner Sep 16, 2010  Hobbyist Traditional Artist
oh ok ^^
Reply
:icondawninglight:
dawninglight Featured By Owner May 1, 2010
You almost killed me!! Using your extremely funny comics to make me LMAO to death! jk jk I like it! xDD
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Jun 13, 2010  Student Filmographer
HAHAHAHAHAH I'm so glad you enjoyed it!!! It was a blast making it XDDD.
Reply
:iconkatara64:
Katara64 Featured By Owner Nov 12, 2009
Ha ha ha I can't stop laughing so funny.
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Nov 12, 2009  Student Filmographer
Hahaha, thank you ;D! I'm glad you like it ^^!
Reply
:icondnkhdc14sla:
DNKHDC14SLA Featured By Owner Apr 9, 2010
: DD i Love your avi! ^^ and your comic. XD
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Apr 22, 2010  Student Filmographer
Awww, thank you! I actually didn't make my avatar though ^^;. I got permission to use it from someone, can't remember who though Dx.
Reply
:icondnkhdc14sla:
DNKHDC14SLA Featured By Owner Apr 23, 2010
haha nice. but its stiLL awesome
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Apr 26, 2010  Student Filmographer
Thankies XD.
Reply
:icondnkhdc14sla:
DNKHDC14SLA Featured By Owner May 5, 2010
yer weLcome
Reply
:iconginkyofu13:
GinKyofu13 Featured By Owner Oct 13, 2008  Student Digital Artist
I hope Santa Claus can sent an air freshener for them because they will stink for a week!
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Oct 13, 2008  Student Filmographer
HAHAHAHAHAH No kidding XDDD :rofl:!
Reply
:iconginkyofu13:
GinKyofu13 Featured By Owner Oct 14, 2008  Student Digital Artist
agree
Reply
:iconrammy-fox:
Rammy-fox Featured By Owner Jul 29, 2008
ha ha ha!!!!!
Reply
:iconkittneh:
kittneh Featured By Owner Jul 28, 2008
Why am I laughing when I have never played KHII before? xDDDD
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Jul 28, 2008  Student Filmographer
Er...I don't know ^^;.
Reply
:iconkittneh:
kittneh Featured By Owner Jul 29, 2008
Who is Oogie Boogie anyway? xD
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Jul 29, 2008  Student Filmographer
He's from Nightmare Before Christmas. It's a movie that was made by Tim Burton in 1993. He's so amazing!!! XD.
Reply
:iconkittneh:
kittneh Featured By Owner Jul 29, 2008
I must watch that movie, everyone loves it xD
I'll search the internet for it xDDD
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Jul 29, 2008  Student Filmographer
It's so good! I hope you like it when you see it ^^.
Reply
:iconkittneh:
kittneh Featured By Owner Jul 30, 2008
I probably will xDD
Reply
:iconsetr-o-rtse:
Setr-O-rtsE Featured By Owner Jul 28, 2008
I always wondered where that smoke came from...
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Jul 28, 2008  Student Filmographer
:rofl: yus XD.
Reply
:iconsetr-o-rtse:
Setr-O-rtsE Featured By Owner Jul 28, 2008
Now we know...
Reply
:iconthecuttlefishcaptain:
TheCuttlefishCaptain Featured By Owner Jul 27, 2008  Student Traditional Artist
*choke**hack**cough**cough**gag*:dead:

:ohnoes:
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Jul 28, 2008  Student Filmographer
D8!!!! Don't die!!! HAHAHAHAHAH :rofl: Man, that Oogie fart has really got to stink :omg:!
Reply
:iconthecuttlefishcaptain:
TheCuttlefishCaptain Featured By Owner Jul 28, 2008  Student Traditional Artist
Quick! Sora, use Aero!!!!!!!!!!!


And Donald...don't you DARE use Firaga!!!!!
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Jul 28, 2008  Student Filmographer
:rofl: I never thought of THAT! *dies laughing* :faint:!
Reply
:iconjarataku:
Jarataku Featured By Owner Jul 27, 2008   Writer
You forgot the spikes that they KO on!! 8-O
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Jul 27, 2008  Student Filmographer
BAAAAH YOU'RE RIGHT D8! Nuu I don't want to go back and fix iiiiiit...*sobs*. I'll do it later XD.
Reply
:iconsamuraiwarrior7:
SamuraiWARRIOR7 Featured By Owner Jul 27, 2008  Hobbyist Digital Artist
LOL!!! i always thought that he blew up!! XD..i dont actually rememeber what happened to him..(did he blow up?..) BUT THIS IS HILARIOUS!!! XD!! i never thought of that one!! great job!!!
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Jul 27, 2008  Student Filmographer
:rofl: Hahahah! No, I think like...something machinery-related blew up/broke down, so this huge puff of smoke came out of the building and stuff XDDD.

HAHAHAHAHHA Thank you! :hug:!
Reply
:iconsamuraiwarrior7:
SamuraiWARRIOR7 Featured By Owner Jul 28, 2008  Hobbyist Digital Artist
OMG! lol XD thats soooo awesome! XD!! your welcome!
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Jul 28, 2008  Student Filmographer
Keeheee!!!! XD.
Reply
:iconsamuraiwarrior7:
SamuraiWARRIOR7 Featured By Owner Jul 29, 2008  Hobbyist Digital Artist
:rofl:
Reply
:icontifa-sohma:
Tifa-Sohma Featured By Owner Jul 26, 2008  Student General Artist
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAA SO FUNNEH!!
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Jul 26, 2008  Student Filmographer
BUAHAHAHAHHA YUS >8D!
Reply
:iconokdmum:
okdmum Featured By Owner Jul 26, 2008
omg lmao
Reply
:iconuzumaki-akane-sama:
Uzumaki-Akane-sama Featured By Owner Jul 26, 2008  Student Filmographer
Woot! XD
Reply
:iconokdmum:
okdmum Featured By Owner Jul 26, 2008
:D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 700 × 1400




Details

Submitted on
July 26, 2008
Image Size
353 KB
Resolution
700×1400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,081
Favourites
42 (who?)
Comments
42
Downloads
237
×